x

Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku

Kategoria: Miejsca    15.09.2017

18 października otwarty zostanie pierwszy w Polsce lokal nowej sieci serwującej kuchnię azjatycko-amerykańską.

Lokal ruszy wraz z nowym wrocławskim CH Wroclavia. Blue Frog będzie wyjątkowym konceptem, łączącym elementy casualowej restauracji z obszerną ofertą barową. W karcie znajdą się dania znane z amerykańskiej kuchni, wzbogacone o wyjątkowe azjatyckie akcenty. Bar wyróżni bogaty wybór napojów bezalkoholowych i alkoholowych, przygotowywanych przez profesjonalnych barmanów. Jak podaje AmRest, niebieska żaba to logo jednej z najszybciej rozwijających się sieci restauracji typu casual dining w Chinach. Do tej pory format ten obecny był wyłącznie na rynku chińskim, gdzie sieć Blue Frog liczy dziś 40 placówek. AmRest jest operatorem sieci KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks, La Tagliatella, Kabb. Prowadzi 1450 restauracji w 14 krajach.



Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej