x

Oshee kupuje Kingę Pienińską

Kategoria: Karta - napoje    29.08.2017

Firma Oshee została nowym właścicielem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. OSHEE podpisało umowę zakupu 100% udziałów, co skutkuje całościowym przejęciem przez OSHEE marki Kinga Pienińska wraz z Zakładem produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem oraz całym personelem, zatrudnionym w spółce.

Informacja prasowa, 28 sierpnia

Kinga Pienińska to jedna z najczystszych naturalnych wód mineralnych w Polsce oraz jedna
z najbardziej rozpoznawalnych marek w tej kategorii na rynku polskim. Naturalna woda mineralna Kinga Pienińska, pozycjonowana w obszarze górskich wód premium, charakteryzuje się najwyższą jakością produktu, zawdzięczając swoje walory wyjątkowości Pienin, z których jest pozyskiwana.  W ciągu ostatnich lat regularnie zdobywała krajowe i międzynarodowe nagrody  za najwyższą jakość wody, w tym między innymi najwyższe wyróżnienie, czyli 3 gwiazdki Superior Taste Award, przyznawane przez International Taste & Quality Institute (Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości) w Brukseli, zrzeszający niezależnych Szefów Kuchni i Sommelierów, którzy są opiniotwórczymi liderami w dziedzinie smaku i jakości produktów żywnościowych
i napojów. Dalszy rozwój marki ma zapewnić współpraca z Oshee.


- Zainteresowanie zakupem naszej marki było bardzo duże. Szukaliśmy partnera, którego profesjonalizm oraz zaangażowanie zapewnią skuteczny i długotrwały rozwój. Ze względu na odpowiadający nam model prowadzenia biznesu, wybór Oshee Polska był oczywisty – mówi Marek Zieliński, Prezes i współudziałowiec Kingi Pienińskiej.

Z perspektywy Oshee omawiana transakcja, uwzględniająca również przejęcie zakładu produkcyjnego w Krościenku nad Dunajcem oraz wszystkich pracowników zatrudnionych w spółce, to kolejny krok w rozwoju firmy. Poprzez przejęcie marki Kinga Pienińska Oshee planuje ekspansję w jednej z największych kategorii spożywczych w Polsce, jaką jest kategoria wód mineralnych. W tym roku planowane są inwestycje nakierowane na wzrost świadomości marki Kinga Pienińska, rozwój sieci dystrybucji oraz rozbudowę zakładu produkcyjnego
w Krościenku nad Dunajcem. Rolę doradcy finansowego Oshee przy omawianej transakcji pełniła firma Fidea.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej