Informacja prasowa, 28 sierpnia
Kinga Pienińska to jedna z najczystszych naturalnych wód mineralnych w Polsce oraz jedna
z najbardziej rozpoznawalnych marek w tej kategorii na rynku polskim. Naturalna woda mineralna Kinga Pienińska, pozycjonowana w obszarze górskich wód premium, charakteryzuje się najwyższą jakością produktu, zawdzięczając swoje walory wyjątkowości Pienin, z których jest pozyskiwana. W ciągu ostatnich lat regularnie zdobywała krajowe i międzynarodowe nagrody za najwyższą jakość wody, w tym między innymi najwyższe wyróżnienie, czyli 3 gwiazdki Superior Taste Award, przyznawane przez International Taste & Quality Institute (Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości) w Brukseli, zrzeszający niezależnych Szefów Kuchni i Sommelierów, którzy są opiniotwórczymi liderami w dziedzinie smaku i jakości produktów żywnościowych
i napojów. Dalszy rozwój marki ma zapewnić współpraca z Oshee.
- Zainteresowanie zakupem naszej marki było bardzo duże. Szukaliśmy partnera, którego profesjonalizm oraz zaangażowanie zapewnią skuteczny i długotrwały rozwój. Ze względu na odpowiadający nam model prowadzenia biznesu, wybór Oshee Polska był oczywisty – mówi Marek Zieliński, Prezes i współudziałowiec Kingi Pienińskiej.
Z perspektywy Oshee omawiana transakcja, uwzględniająca również przejęcie zakładu produkcyjnego w Krościenku nad Dunajcem oraz wszystkich pracowników zatrudnionych w spółce, to kolejny krok w rozwoju firmy. Poprzez przejęcie marki Kinga Pienińska Oshee planuje ekspansję w jednej z największych kategorii spożywczych w Polsce, jaką jest kategoria wód mineralnych. W tym roku planowane są inwestycje nakierowane na wzrost świadomości marki Kinga Pienińska, rozwój sieci dystrybucji oraz rozbudowę zakładu produkcyjnego
w Krościenku nad Dunajcem. Rolę doradcy finansowego Oshee przy omawianej transakcji pełniła firma Fidea.