x

Oshee kupuje Kingę Pienińską

Kategoria: Karta - napoje    29.08.2017

Firma Oshee została nowym właścicielem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. OSHEE podpisało umowę zakupu 100% udziałów, co skutkuje całościowym przejęciem przez OSHEE marki Kinga Pienińska wraz z Zakładem produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem oraz całym personelem, zatrudnionym w spółce.

Informacja prasowa, 28 sierpnia

Kinga Pienińska to jedna z najczystszych naturalnych wód mineralnych w Polsce oraz jedna
z najbardziej rozpoznawalnych marek w tej kategorii na rynku polskim. Naturalna woda mineralna Kinga Pienińska, pozycjonowana w obszarze górskich wód premium, charakteryzuje się najwyższą jakością produktu, zawdzięczając swoje walory wyjątkowości Pienin, z których jest pozyskiwana.  W ciągu ostatnich lat regularnie zdobywała krajowe i międzynarodowe nagrody  za najwyższą jakość wody, w tym między innymi najwyższe wyróżnienie, czyli 3 gwiazdki Superior Taste Award, przyznawane przez International Taste & Quality Institute (Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości) w Brukseli, zrzeszający niezależnych Szefów Kuchni i Sommelierów, którzy są opiniotwórczymi liderami w dziedzinie smaku i jakości produktów żywnościowych
i napojów. Dalszy rozwój marki ma zapewnić współpraca z Oshee.


- Zainteresowanie zakupem naszej marki było bardzo duże. Szukaliśmy partnera, którego profesjonalizm oraz zaangażowanie zapewnią skuteczny i długotrwały rozwój. Ze względu na odpowiadający nam model prowadzenia biznesu, wybór Oshee Polska był oczywisty – mówi Marek Zieliński, Prezes i współudziałowiec Kingi Pienińskiej.

Z perspektywy Oshee omawiana transakcja, uwzględniająca również przejęcie zakładu produkcyjnego w Krościenku nad Dunajcem oraz wszystkich pracowników zatrudnionych w spółce, to kolejny krok w rozwoju firmy. Poprzez przejęcie marki Kinga Pienińska Oshee planuje ekspansję w jednej z największych kategorii spożywczych w Polsce, jaką jest kategoria wód mineralnych. W tym roku planowane są inwestycje nakierowane na wzrost świadomości marki Kinga Pienińska, rozwój sieci dystrybucji oraz rozbudowę zakładu produkcyjnego
w Krościenku nad Dunajcem. Rolę doradcy finansowego Oshee przy omawianej transakcji pełniła firma Fidea.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

LÓD W KOKTAJLACH WAŻNIEJSZY NIŻ MYŚLISZ

Lód jest prawdopodobnie najbardziej niedocenianym składnikiem koktajlu. Przynajmniej w oczach gości barów. Utarło się nawet błędne stwierdzenie, że jego nadmiar dodawany jest w celu "zaoszczędzenia alkoholu". Otóż nic bardziej mylnego!

BURSZTYNOWY NAPITEK

Piwo znano już w starożytnym Egipcie. Na naszych ziemiach popularnym napojem już w czasach słowiańskich. Gaszono nim pragnienie, pito do każdego posiłku warzone piwo było bowiem bezpieczne w odróżnieniu od skażonej, brudnej wody, którą uważano za nędzny napój dobry dla pokutników.

Zostań hydrosommelierem

Woda na restauracyjnym stole staje się nie tylko coraz popularniejszym napojem, ale często zastępuje też wino. Jeśli pragniesz doradzić swoim gościom najlepszy pairing wody do zamówionego dania, warto zapoznać się z najważniejszymi informacjami na temat wód mineralnych.

Koktajl Bishop N°2 według Daniela Kędziora

Szef baru w Papa Bar proponuje koktajl na bazie bourbonu i czerwonego wina z przyprawami.

Wódka od celebryty. Rozwój marek własnych na rynku alkoholi

Co łączy George’a Clooney’a, Jay-Z, Cameron Diaz i Radosława Majdana? Wszyscy wypuścili na rynek alkohole sygnowane własnym nazwiskiem. Na rynku alkoholi marki własne funkcjonują głównie jako autorskie produkty promowane przez gwiazdy czy brandy korporacyjnych.

Koktajle z (bardzo) dojrzałymi owocami

Wiemy, jak wygląda nadające się do zjedzenia jabłko, gruszka czy truskawka. Bardziej wprawieni w kulinarnych bojach są też w stanie określić stopień dojrzałości ananasa, mango czy limonki. Ale czy pozytywnych doznań smakowych mogą nam dostarczyć tylko owoce w pełni dojrzałe?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej