x

Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Kategoria: Twój biznes - wiedza    28.08.2017

Z radością informujemy, że magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers.

Pracownicy domów mediowych, biur reklamy i reklamodawcy wskazywali z jakich źródeł informacji i jak często korzystają oraz oceniali, które z nich są najbardziej merytoryczne i wiarygodne.  

Jak pokazują wyniki badania niemal połowa pracowników domów mediowych regularnie czyta magazyn Media i Marketing Polska, a 59% uznaje nasze pismo i nasz serwis internetowy za najbardziej wiarygodne źródła informacji i to nie tylko tych branżowych! To daje nam pierwsze miejsce w Polsce pod względem jakości merytorycznej publikowanych tekstów. Ponadto 9 na 10 respondentów w tej kategorii prenumeruje serwis internetowy MMP24.

Z przyjemnością odnotowujemy również fakt, że jedna czwarta pracowników biur reklamy czyta regularnie nasze pismo, a 69% respondentów w tej grupie doceniło jakość merytoryczną prezentowanych materiałów.  

Natomiast specjaliści, którzy na co dzień zlecają emisję reklam, najchętniej ze wszystkich badanych grup sięgają po prasę drukowaną i najczęściej wybierają właśnie magazyn Media i Marketing Polska. Co równie ważne nasi redakcyjni koledzy z Media i Marketing Polska – Piotr Machul i Maciej Florek znaleźli się wśród szczególnie cenionych dziennikarzy piszących o rynku mediów/reklamy.

Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom badania za oddane na nas głosy, a ScreenLovers za wnikliwą analizę rynku.

Więcej informacji o samym badaniu na http://screenlovers.pl/

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Już wkrótce Gastrosilesia

Wydarzenie odbędzie sie w dnaich 11-13 marca 2018r w Katowicach. Organizatorzy zapraszają nowych wystawców do współtworzenia strefy sprzętowo-technologicznej, gdzie prezentowane będą rozwiązania oraz urządzenia dla sektora HoReCa.

LIDERZY STAWKI

To najlepsze wyniki od niespełna 10 lat: w 2016 r. 99 najlepszych operatorów gastronomicznych w Europie osiągnęło wzrost na poziomie 7,1 proc. Liderzy osiągnęli łączną sprzedaż na poziomie 100 mld euro. Badania przeprowadzili Gretel Weiss i Daniel Funnen ("Food Service Europe & Middle East").

Catering dietetyczny rośnie w siłę

Obecnie na rynku istnieje ponad 500 firm oferujących całodzienne żywienie z dowozem, które obsługują ponad 4700 miejscowości w Polsce. Rynek cateringu dietetycznego nabiera rozpędu i nic nie zapowiada, żeby miał się zatrzymać.

Rząd wprowadza Tarczę Antykryzysową dla firm

Przejęcie przez państwo finansowania 40 proc. wynagrodzenia w firmach z problemami oraz jednorazową wypłatę ok. 2 tys. zł dla samozatrudnionych i osób na umowie zleceniu zakłada m. in. wprowadzana przez rząd Tarcza Antykryzysowa o wartości ok. 211 mld zł.

Tylko u nas! Zwycięzcy Nielsen Breakthrough Innovation

Publikujemy długo wyczekiwaną listę Nielsen Breakthrough Innovation, czyli największych innowatorów na rynku FMCG. Znalezienie się wśród 15 laureatów wyróżnienia przyznawanego przez Nielsen to wyzwanie nie lada, bo… nawet 90% innowacji znika z półek już po roku od ich wprowadzenia na rynek.

MAKRO Polska rozpoczyna nowy konkurs dla szkół gastronomicznych

Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach projektów Szef dla Młodych Talentów i Rok Marek Własnych rozpoczyna konkurs Wyzwanie MAKRO Chefa.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej