x

Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Kategoria: Twój biznes - wiedza    28.08.2017

Z radością informujemy, że magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers.

Pracownicy domów mediowych, biur reklamy i reklamodawcy wskazywali z jakich źródeł informacji i jak często korzystają oraz oceniali, które z nich są najbardziej merytoryczne i wiarygodne.  

Jak pokazują wyniki badania niemal połowa pracowników domów mediowych regularnie czyta magazyn Media i Marketing Polska, a 59% uznaje nasze pismo i nasz serwis internetowy za najbardziej wiarygodne źródła informacji i to nie tylko tych branżowych! To daje nam pierwsze miejsce w Polsce pod względem jakości merytorycznej publikowanych tekstów. Ponadto 9 na 10 respondentów w tej kategorii prenumeruje serwis internetowy MMP24.

Z przyjemnością odnotowujemy również fakt, że jedna czwarta pracowników biur reklamy czyta regularnie nasze pismo, a 69% respondentów w tej grupie doceniło jakość merytoryczną prezentowanych materiałów.  

Natomiast specjaliści, którzy na co dzień zlecają emisję reklam, najchętniej ze wszystkich badanych grup sięgają po prasę drukowaną i najczęściej wybierają właśnie magazyn Media i Marketing Polska. Co równie ważne nasi redakcyjni koledzy z Media i Marketing Polska – Piotr Machul i Maciej Florek znaleźli się wśród szczególnie cenionych dziennikarzy piszących o rynku mediów/reklamy.

Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom badania za oddane na nas głosy, a ScreenLovers za wnikliwą analizę rynku.

Więcej informacji o samym badaniu na http://screenlovers.pl/

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Radosław Majdan i Wealth Solutions stworzą serię whisky

Wealth Solutions, polska spółka zajmująca się kreacją ekskluzywnych alkoholi, nawiązała współpracę z Radosławem Majdanem. Jej efektem będą limitowane edycje whisky stworzone z udziałem jednej z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiego świata sportu i mediów.

L’Art de la cuisine Martell 2018

Za nami już 16. edycja jednego z najważniejszych konkursów kulinarnych w Polsce - L’Art de la cuisine Martell 2018. Finał odbył się 3 marca w XVII-wiecznym hotelu Zamek Ryn.

Na kawę z własnym kubkiem

Sieć łódzkich bistro barów Rajskie Jadło oraz włoska restauracja Raan Raan znajdująca się w Galerii Łódzkiej dołączają do akcji ograniczania plastiku. Każdy klient, który przyjdzie do lokalu z własnym kubkiem - termicznym lub ceramicznym - może kupić kawę taniej.

Lejek sprzedażowy restauracji

Zwizualizowanie poszczególnych etapów lejka sprzedażowego restauracji pozwala na lepsze zrozumienie podróży, jaką odbywa gość, począwszy od momentu, w którym zaistniała ona w jego świadomości, aż do chwili, w której stał się on lojalnym klientem.

Co będziemy zamawiać w 2020 roku? - Uber Eats prognozuje

W najnowszej edycji raportu prognoz żywieniowych Uber Eats przyjrzał się wyszukiwaniom użytkowników zamawiających potrawy w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie.

Współpraca browaru stacjonarnego z browarem kontraktowym - poradnik

Jak powinna wyglądać dobra współpraca podmiotu, który chciałby uwarzyć własne piwo, bądź posiadać swoją markę prywatną, z browarem stacjonarnym, w którym de facto to piwo powstaje?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej