Tres Amigos to nowa linia wysokiej jakości dodatków, oparta o naturalne i starannie wyselekcjonowane składniki. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. Marka powstała z myślą o profesjonalistach i polskich szefach kuchni. Nowa linia wyrobów, dzięki specjalistycznym procedurom kontroli - jak wszystkie produkty firmy Fanex - odpowiada najwyższym standardom jakości.
W ofercie marki Tres Amigos znajduje się obecnie ponad 20 produktów. Są to m.in. oliwki zielone i czarne w puszce (całe i drylowane), pomidory całe i w kostce, kukurydza , sałatka szwedzka, pulpa pomidorowa, tuńczyk, czerwona fasola, ogórki konserwowe, prażona cebula, czy sos do pizzy.
- Tres Amigos to produkty skierowane głównie do branży HoReCa i są doskonałym uzupełnieniem naszej oferty sosów i dresingów. Chcemy, aby nasi klienci otrzymywali od nas kompleksową ofertę o ponadprzeciętnych standardach jakości, składającą się z naturalnych składników. Tylko taka oferta jest dziś akceptowalna przez profesjonalistów związanych z gastronomią. Ilość produktów Tres Amigos, będzie sukcesywnie powiększana. Poszerzając ofertę będziemy kierować się wynikami naszych badań rynkowych oraz analizą popytu ze strony kluczowych Klientów – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.
Firma Fanex odpowiedziała na rosnące zapotrzebowanie klientów nie tylko w zakresie jakości dostarczanych produktów. Zadbała również o ich smak - dzięki badaniom i testom, wyroby marki Tres Amigos mają wysokie walory smakowe, które zostały docenione w fazach testowych przez profesjonalnych kucharzy z którymi współpracuje Fanex. Szeroka oferta dodatków w połączeniu z walorami smakowymi sprawia, że ich sprzedaż już na samym początku zaczęła dynamicznie rosnąć.


Fanex wprowadza nową marke produktów - Tres Amigos


Tres Amigos to linia naturalnych dodatków gastronomicznych, która stanowi nową kategorię w asortymencie Fanexu, znanego głównie z produkcji sosów. Nowe wyroby skierowane są do szeroko pojętego rynku HoReCa i dostępne są jedynie w sprzedaży hurtowej. Obecnie w skład marki wchodzi ponad 20 produktów.
Zobacz także

ROZWIĄZANIE DLA CUKIERNIKÓW: SCHŁADZARKOZAMRAŻARKI SZOKOWE

Współczesna cukiernia to już nie miejsce do którego wpada się na kawę i wuzetkę. Klienci oczekują coraz więcej, a cukiernie aby wyróżnić swoją ofertę, muszą proponować coraz bardziej wyszukane desery. Zadanie to niewątpliwie ułatwia stosowanie schładzarkozamrażarek szokowych.

Lepiej schłodzone

W nadchodzące ciepłe dni warto szczególnie zabezpieczyć produkty łatwo psujące się. Ciastko z kremem doskonale wygląda wystawione na barze kawiarni, ale w trakcie letnich upałów lepiej je schłodzić, aby goście wyszli zdrowi i zadowoleni.

McDonald’s rozwija dowozy ze Stavą. McDelivery pojawi się w nowych miastach

Stava i sieć restauracji McDonald’s rozwijają współpracę. Kurierzy największej w Polsce franczyzowej sieci gastro-kurierskiej realizują usługę McDelivery w Głogowie, Lubinie, Łomży, Siedlcach oraz Słupsku.

Zamówienia na Pyszne.pl w Poznaniu z darmową dostawą

Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl uruchamia w Poznaniu usługę darmowej dostawy jedzenia. Pomarańczowa flota kurierów na rowerach elektrycznych będzie realizować błyskawiczne dostawy z wielu nowych restauracji, które korzystać będą z tej usługi.

Ekspozycja sprzętu gastronomicznego w katowickim Makro

Blisko 300 artykułów wyposażenia dla gastronomii od czołowych producentów zgromadzono w strefie ekspozycyjnej katowickiej hali Makro.

Odra Pak rozwija ofertę dla branży HoReCa

Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem unijnym, w asortymencie firmy pojawia się coraz więcej artykułów przyjaznych środowisku.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

