x

Legenda w Warszawie

Kategoria: Wino    10.10.2016

10 października Warszawę odwiedził Georg Riedel, przedstawiciel rodziny Riedel, która od 11 pokoleń zajmuje się produkcją kieliszków do wina. Kieliszki nie są małym szczegółem, ale ważnym elementem restauracji, która ma poważne podejście do gościa.

„Podziękujcie winiarzom, gdyż dzięki nim zarabiacie pieniądze. Sprzedaż wina w restauracji generuje największe zyski” – tymi słowami Georg Riedel rozpoczął swoją godzinną prezentację, występując przed zgromadzonymi przedstawicielami branży HoReCa. Nie od dziś wiadomo, że sprzedaż napojów w restauracji generuje największe zyski. Sprzedaż i profesjonalny serwis dobrze jednak wspomóc właściwym wyposażeniem sali restauracyjnej. Riedel przekonywał, że kształt i budowa kieliszka wpływa na smak. Wino na bazie szczepu pinot noir smakuje odmiennie w kieliszku przeznaczonym do rieslinga, gdyż kształt i wielkość czaszy kieliszka uwypukla niepożądane aromaty. Riedel tłumaczył zgromadzonym restauratorom, że posiadanie jednego uniwersalnego kieliszka do wszystkich gatunków wina nie jest najlepszym rozwiązaniem w profesjonalnej restauracji. - Zanim kupisz dobrze wyglądający kieliszek, sprawdź jak smakuje z niego wino - tłumaczył. Profesjonalną restaurację wyróżnia dbałość o małe szczegóły.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Mołdawskie winnice czekają na turystów i wzbogacają ofertę

Oferta turystyczna Mołdawii poszerzyła się o Winne Szlaki Mołdawii - gdyby przeliczyć powierzchnię winnic przypadającą na osobę, Mołdawia zajęłaby pierwsze miejsce na świecie. Mołdawianie już zachęcają do eksplorowania kraju poprzez wirtualne wycieczki, zanim podróże znów będą możliwe.

Degustacja win australijskich #AussieWineInPoland już 15 marca w Warszawie

W czwartek 15 marca odbędzie się degustacja win australijskich organizowana przez Ambasadę Australii w przestrzeni konferencyjnej Piękno, przy ul. Szpitalnej 8A w Warszawie. Zaprezentuje się 11 wystawców, którzy przedstawią wina z ponad 16 winnic.

Polscy winiarze pod ostrzałem ocen

24 i 25 sierpnia w winnicy Dwie Granice odbył się IV Konkurs Polskich Win. Zgłoszono 212 win z całego kraju: 105 białych, 26 różowych, 69 czerwonych i 12 słodkich.

Winiarnia Zamojska - nowa marka owocowych win polskich

Sześć odmian owoców z Roztocza stworzyło nową linię polskich win - Winiarnia Zamojska. Grupa Ambra przywraca na Roztoczu tradycje winiarstwa znane od średniowiecza.

MODA NA KALIFORNIĘ

O promocji i sprzedaży win kalifornijskich na polskim rynku rozmawiamy z Paulem Mollemanem, dyrektorem Biura Europejskiego Wine Institute of California.

Wino na medal - konkurs Stowarzyszenia Sommelierów Polskich

Ruszyły zgłoszenia do trzeciej edycji konkursu "Wino na medal" organizowanego przez Stowarzyszenie Sommelierów Polskich. Swoje produkty mogą zgłaszać do konkursu importerzy, dystrybutorzy i producenci wina, których produkty są dostępne w ofercie branży HoReCa.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej