x

Legenda w Warszawie

Kategoria: Wino

10 października Warszawę odwiedził Georg Riedel, przedstawiciel rodziny Riedel, która od 11 pokoleń zajmuje się produkcją kieliszków do wina. Kieliszki nie są małym szczegółem, ale ważnym elementem restauracji, która ma poważne podejście do gościa.

„Podziękujcie winiarzom, gdyż dzięki nim zarabiacie pieniądze. Sprzedaż wina w restauracji generuje największe zyski” – tymi słowami Georg Riedel rozpoczął swoją godzinną prezentację, występując przed zgromadzonymi przedstawicielami branży HoReCa. Nie od dziś wiadomo, że sprzedaż napojów w restauracji generuje największe zyski. Sprzedaż i profesjonalny serwis dobrze jednak wspomóc właściwym wyposażeniem sali restauracyjnej. Riedel przekonywał, że kształt i budowa kieliszka wpływa na smak. Wino na bazie szczepu pinot noir smakuje odmiennie w kieliszku przeznaczonym do rieslinga, gdyż kształt i wielkość czaszy kieliszka uwypukla niepożądane aromaty. Riedel tłumaczył zgromadzonym restauratorom, że posiadanie jednego uniwersalnego kieliszka do wszystkich gatunków wina nie jest najlepszym rozwiązaniem w profesjonalnej restauracji. - Zanim kupisz dobrze wyglądający kieliszek, sprawdź jak smakuje z niego wino - tłumaczył. Profesjonalną restaurację wyróżnia dbałość o małe szczegóły.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej