Cykl artykułów branżowych przygotowanych przez dziennikarzy Ouichef.pl we współpracy z firmą Coca-Cola, których celem jest edukacja w zakresie zarządzania kategoriami napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych w biznesie HoReCa.

Video
Dlaczego warto szkolić obsługę restauracji?

Jak skutecznie sprzedawać napoje? Jak i gdzie szkolić barmanów i sommelierów, żeby zwiększyć dochód restauracji? O tym w pierwszym odcinku cyklu „Karta napojów” opowiadają Pawłowi Lorochowi: Marcin Kręglicki (restaurator), Mateusz Szuchnik (barman) oraz Matias Glusman (ekspert branży napojów).

Sztuka łączenia alkoholi z jedzeniem

Drugi odcinek cyklu „Karta napojów” dotyczy podstawowych zasad łączenia win i koktajli z jedzeniem. W rozmowie z Pawłem Lorochem o food pairingu mówią: Agnieszka Skrzeczyńska (sommelierka), Paweł Suwała (szef kuchni) i Tomasz Wyszomirski (barman).

Zadbaj o pairing bezalkoholowy

Napoje bezalkoholowe w restauracjach to temat kolejnego filmu z cyklu „Karta napojów”. Paweł Suwała (szef kuchni) oraz Tomasz Wyszomirski (barman) prezentują, jak odpowiednio ułożona karta napojów bezalkoholowych przełoży się na wzrost sprzedaży, a co za tym idzie, większe zyski dla restauracji.

Perfect serve, czyli idealne doświadczenie restauracyjne

O kulturze serwisu w kolejnym filmie z cyklu „Karta napojów” opowiadają: Agnieszka Skrzeczyńska (sommelierka) oraz Tomasz Wyszomirski (barman). Dowiecie się co, oznacza perfect serve oraz jak dzięki niemu zwiększyć zyski w restauracji.

Jak rozbudować strategię sprzedaży napojów?

TISA, czyli efektywna strategia zwiększania zysków w restauracjach – oto temat kolejnego odcinka cyklu edukacyjnego „Karta napojów”. Na czym polega ten system? Na to pytanie odpowiadają goście Pawła Lorocha: Matias Glusman (ekspert branży napojów) i Paweł Parma (sommelier).

Najważniejsze zasady zarządzania sprzedażą napojów

Wydawałoby się oczywiste, że na sprzedaży napojów zarabia się największe pieniądze – jednak wielu restauratorów nie zdaje sobie z tego sprawy. O tym, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż napojów, mówią: Rafał Strzelbicki (menedżer) oraz Marcin Kur (sommelier). Rozmowę prowadzi Paweł Loroch.

Rola wody premium w ofercie restauracji

Sprzedaż wody w restauracji jest elementarnym czynnikiem, który wpływa na sukces sprzedażowy jedzenia i alkoholi. O tym, jak ułożyć kartę wód i dopasować ją do preferencji gości, mówią: Matias Glusman (ekspert branży napojów), Kajetan Zalewski (sommelier), Paweł Światczyński (Restaurant Week).

Trendy wpływające na główne kategorie napojów

Stworzenie strategii sprzedaży napojów, nowe wyzwania w zawodzie sommeliera i barmana czy zbudowanie skutecznej komunikacji z milenialsami to główne trendy branży gastronomicznej. O ich roli opowiadają: Matias Glusman (ekspert branży napojów) oraz Paweł Światczyński (Restaurant Week).

Akademia Horeca - Zaufali nam
inne kategorie